A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нововоронцовська селищна рада
Херсонська область, Бериславський район

Звіт про виконану роботу посадовими особами Нововоронцовської селищної ради перед громадою та обгрунтування коригування тарифів на водопостачання. - електронна петиція

Кількість переглядів: 4141
Збір підписів завершено

Час подання петиції: 2021-08-06 09:15:08
Початок збору голосів: 2021-08-09 13:52:25
Голоси зібрано: 2021-08-25 14:22:57
Відкоментовано: 2021-08-30 14:55:21

100/500

Автор: ******* Олександр Васильович

Від імені громади смт. Нововоронцовки прошу здійснити сходку жителів селища, на якій відзвітувати про те, яку роботу селищною радою зроблено, яку ні, - за проміжок часу від виборів 2020 до сьогодні. Також прошу надати роз'яснення щодо законності коригування тарифів на водопостачання

Офіційний коментар:

До уваги мешканців Нововоронцовської селищної територіальної громади!   Відповідно до статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян», 30 серпня 2021 року розпочато розгляд електронної петиції (дата подання 06 серпня 2021 року).

Доповнення від 11.10.2021

ЗВІТ про виконану роботу посадовими особами Нововорнцовської селищної ради Посадові особи Нововоронцовської селищної ради працюють у відповідності до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів, рішень селищної ради і виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, положень про відділи, а також посадових інструкцій. Робота Нововоронцовської селищної ради у 2021 році спрямована на забезпечення збалансованого та стабільного соціально-економічного розвитку  територіальної громади на основі раціонального та ефективного використання наявних природних, трудових та фінансових ресурсів, вирішення актуальних проблем життєдіяльності громади, поліпшення добробуту та соціального захисту населення. Враховуючи, що громада тільки створена наприкінці 2020 року,  2021 рік став роком проведення реорганізацій сільських рад, що увійшли до складу громади, комунальних закладів,  формування нового апарату селищної ради, її виконавчих органів, консультативно-дорадчих комісій та інших. Завдяки спільним зусиллям депутатів, працівників селищної ради, керівників установ, підприємств, організацій та активних  громадян, яким небайдужа доля  громади, є певні результати.           Так, діяльність селищної ради будується планово у відповідності до Регламентів, Планів роботи  селищної ради та її виконавчого комітету на 2021 рік. Основною формою роботи селищної ради є пленарні засідання. Протягом звітного періоду  було підготовлено та проведено 12 сесій селищної ради, де було розглянуто 308 питань та прийнято 290 рішень. У сесійній діяльності перевага надавалася розгляду та обговоренню найбільш актуальних проблем життя громади: формування програми соціально-економічного та культурного розвитку,  селищного бюджету, його уточнення та зміни, затвердження програм територіальної громади ,  земельні питання  та інше. Всі ці питання попередньо розглядалися   на засіданнях  постійних комісій селищної ради. Так, комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності провела 14 засідань, з них 4 спільних та приняла 128 висновків та рекомендацій; комісія   з  питань регламенту, депутатської  діяльності та етики, законності, правопорядку та запобігання корупційних правопорушень провела 14 засідань, з них 5 спільних, прийняла 66 висновків та рекомендацій; комісія з питань аграрної політики та земельних відносин, природокористування, планування території, інфраструктури, житлово-комунального господарства  та благоустрою провела 14 засідань, з них 4 спільних, прийняла 159 висновків та рекомендацій;     комісія з гуманітарних питань та соціального захисту провела 12 засідань, з них 5 спільних, прийняла  52 висновка та рекомендації. Виконавчим органом Нововоронцовської селищної ради є виконавчий комітет та відділи, робота яких спрямована на здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах діючого законодавства України. Рішенням четвертої сесії селищної ради восьмого скликання від 24.12.2020 року № 38 ( зі змінами) затверджено структуру виконавчих  органів та загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів на 2021 рік в кількості 63,5 штатних одиниць, з них:47 -  посадові особи, 3 – службовці, 13,5 – робітники заняті обслуговуванням. З 63,5 штатних одиниць:  20 – працюють в старостатах.          Робота виконавчого комітету Нововоронцовської селищної ради у 2021 році була направлена на виконання повноважень, наданих виконкому згідно статей 27-41 частини 2 «Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», законів України  «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про доступ до публічної інформації», інших законодавчих актів. Засідання виконавчого комітету селищної ради проводяться щомісяця, а в разі необхідності - позачергово. Крім питань, передбачених планом роботи виконавчого комітету селищної ради, розглядаються питання поточного періоду, заяви громадян. Так, у поточному році проведено  9 чергових засідань та 7 позачергових, на яких розглянуто та прийнято 197 рішень. Протягом поточного року виконавчий апарат здійснював організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності селищної ради. Нововоронцовська селищна рада здійснює свою діяльність відкрито і гласно. На офіційному сайті селищної ради систематично висвітлюється інформація про діяльність селищної ради, заходи, які проходять на території громади тощо. За 8 місяців 2021 року на офіційному сайті Нововоронцовської селищної ради розміщено 512 інформацій. Крім офіційного сайту суспільно важливі матеріали оприлюднюються через групу «Нововоронцовська територіальна громада» в соцмережі «Facebook» та друкуються на шпальтах газети «Вісті». З метою автоматизації діяльності посадових осіб селищної ради та повного переходу на електронний документообіг в Нововоронцовській селищній раді ведеться робота з удосконалення адміністративного процесу шляхом провадження електронного документообігу в системі «АСКОД». Протягом звітного періоду до селищної ради від органів влади вищого рівня надійшло та опрацьовано 3083 документів, з них 715 – контрольних. Спеціалістами з діловодства видано 4310 довідок на запити громадян. Стабільність та економічний розвиток територіальної громади передусім залежить від наповнення бюджету. Правильно сформований бюджет – запорука процвітання громади. Відповідно до положення про фінансовий відділ Нововоронцовської селищної ради протягом 8 місяців поточного року фінансовий відділ здійснював реалізацію бюджетної політики на території  Нововоронцовської селищної територіальної громади.       Забезпечено підготовку та затвердження розпису доходів та видатків бюджету селищної територіальної громади в розрізі кодів класифікації видатків(включаючи економічну класифікацію), помісячний розпис в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів. Затверджено паспорти всіх бюджетних програм - видано 16 наказів.  Затверджено мережу розпорядників коштів бюджету селищної територіальної громади.  Всі документи направлено в органи Державної казначейської служби для забезпечення обслуговування  дохідних та видаткових рахунків бюджету. Загалом обслуговується  46 дохідних,17 котлових  та  73 реєстраційних рахунки.       В рамках  координації дій з фіскальною службою опрацьовано 45 електронних висновків, 36 електронних повідомлень щодо повернень та змін в доходах бюджету громади.        Фінансовий відділ  на протязі 8 місяців реалізовував комплекс робіт по виконанню бюджету  Нововоронцовської селищної територіальної громади.  Бюджетним  установам та одержувачам бюджетних коштів забезпечується майже щоденне  фінансування   – видано 306 розпоряджень на фінансування видатків, на виплату заробітної плати, сплату податків та внесків, забезпечення життедіяльності, реалізацію  8 цільових програм. Відповідно  до повноважень фінансового органу та на виконання рішень сесій Нововоронцовської селищної ради вносяться зміни до кошторисів  розпорядників коштів та бюджетних установ. Видано 89 довідок про внесення змін до бюджетних асигнувань.        Підготовлено 23 питання на розгляд виконавчого комітету  Нововоронцовської селищної ради та 17 питань на розгляд сесії Нововоронцовської селищної ради з питань бюджету, податків та звітності.       Спеціалісти фінансового відділу здійснюють підготовку засідань комісії селищної ради з питань наповнення та аналізу надходжень до бюджету Нововоронцовської селищної територіальної громади. Підготовлено та проведено 10 засідань.       Відділ бухгалтерського обліку та звітності виконує свої посадові обов’язки згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», керується нормативно-правовими і законодавчими актами України, які стосуються питань організації і ведення бухгалтерського обліку і складання звітності, обліковою політикою, затвердженою розпорядженням селищного голови. Головною метою ведення бухгалтерського обліку є надання достовірної інформації, яка необхідна для управління діяльності виконкому та забезпечення контролю за виконанням кошторисів доходів та видатків. За даними бухгалтерського обліку складаються бюджетна, фінансова, податкова, статистична та інші звітності.      Станом на 01 вересня 2021 року в ГУДКСУ в Херсонській області відкрито   34 (тридцять чотири)  реєстраційних рахунки та 15 особових, а також відкрито рахунки в ПАТ Ощадбанк , Банк Аваль, Приватбанк для ведення касових операцій. Ведеться контроль за відображенням на рахунках усіх операцій.      Сформовано бюджет по 28 галузям  в Програмі «ІС Місцеві бюджети», кошториси, плани асигнувань та надано фінансовому відділу та казначейській службі ;      сформовано паспорти бюджетних програм відповідно до мережі розпорядників бюджетних коштів, які містять повну інформацію про бюджетну програму (мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики) відповідно до бюджетних призначень для  системи  IAC  «LOGICA»;      сформовано мережу розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету  до якої ввійшли 30 розпорядників коштів;      внесено зміни в установленому порядку до затверджених призначень по  видатках апарату селищної ради, та до паспортів бюджетних програм, зміни до  мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету та забезпечено своєчасне подання їх до фінансового відділу  та управління державної казначейської служби. Сформовано 89 довідок про зміни до кошторисів; проведено інвентаризацію  майна реорганізованих сільських рад, оформлено акти приймання передачі майна на баланс селищної ради та затверджено їх на сесії;     оформлені акти приймання передачі майна дошкільним навчальним закладам, загальноосвітнім закладам, закладам культури, бібліотекам,  закладу первинної медицини з балансу селищної ради та затверджені на сесії селищної ради;  складено штатні розписи згідно із затвердженою структурою, схемами посадових окладів, фондом заробітної плати і чинними нормативами.     Забезпечено виконання плану роботи за  даний період, а саме: щоденно проводиться реєстрація і подання у ГУ ДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов′язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами; щоденно проводиться синтетичний та аналітичний облік доходів та видатків, оброблялись первинні документи по різним джерелам фінансування; щомісячно та щоквартально подаються  звіти та інформації по розрахунках; забезпечено дотримання термінів складання і подавання звітності до: державної казначейської служби України фінансова та бюджетна звітність по місцевому бюджеті (місячна, квартальні, річна); консолідована фінансова та бюджетна звітність по місцевому бюджеті (місячна, квартальні, річна). державної фіскальної служби річний звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації ; річна декларація з плати за землю квартальні звіти про суми податкових пільг ; квартальні податкові декларації екологічного податку; квартальна об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ   повідомлення в електронній системі в податкову інспекцію про прийняття працівника на роботу при кожному виданому розпорядженню про прийняття працівника на роботу. державної статистики звіт із праці форма №1-ПВ (місячні, квартальні); річний звіт про роботу автотранспорту; Звіт про капітальні інвестиції (квартальні, річний); Звіт про використання та запаси палива (річний); Звіт про постачання та використання енергії (річний); Витрати на охорону навколишнього природного середовища та екологічні платежі (річний).   фонду соціального страхування звіт за формою № Ф4-ФСС з ТВП.  фонду соціального захисту інвалідів Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2020 рік. На протязі вказаного періоду вчасно проводилось нарахування відпускних, лікарняних, заробітної плати працівникам селищної ради  та по цивільно-правовим угодам, а також працівникам по благоустрою селища за трудовими угодами; вчасно перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам селищної ради та по договорам ЦПХ на відповідні карткові рахунки; систематично видавались різні довідки працівникам селищної ради по місцю вимоги; ведеться облік та нарахування орендної плати за майно комунальної власності, проводяться розрахунки та нарахування плати для відшкодування за енергоносії використані в орендованих об’єктах; щомісячно проводилось зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в Меморіальні ордери та Головну книгу; згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» здійснюється оприлюднення  всіх договорів, актів виконаних робіт, накладних на Єдиному веб-порталі (портал E-Data); на виконання « Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» відправлено 14 повідомлень на Мінцифру  про намір заключити договір про  закупівлю товарів, робіт, послуг, що належать до сфер інформаційних систем, інформаційних технологій, програмного забезпечення. Складено 97 договорів на допорогові  закупівлі товарів, робіт та інших послуг; за звітний період відділом підготовлено більше 30-ти проєктів розпоряджень,12 проєктів рішень сесій, Положення про  списання майна, що належить до комунальної власності Нововоронцовської територіальної громади, Положення про облікову політику Нововоронцовської селищної ради;  зареєстровано та профінанасовано понад 600 договорів; виплачено матеріальну допомогу  жителям Нововоронцовської територіальної       громади в сумі – 192 350,00грн.; до фонду соціального страхування подано 17 заявок. Виплата лікарняних за рахунок фонду складає – 49792,00грн.; здійснювали контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці, за виконанням інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, коштів, перевірок. здійснювали роботу, спрямовану на забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової, касової дисципліни, кошторисів витрат; зроблено звіти по паспортах бюджетних програм відповідно ПЦМ за 2020 рік;   підготовлено  прогнозні показники проекту бюджету на 2022 рік, розписи  видатків апарату селищної ради,  паспорти бюджетних програм для системи  IAC  «LOGICA» за програмно-цільовим методом. Здійснюється облік необоротних активів, у тому числі нематеріальних активів, основних засобів та інших необоротних матеріальних; ведуться  картки обліку основних засобів, щоквартально нараховується амортизація основних засобів. За відповідний період згідно прийнятих програм, профінансовано та проведено оплату з  селищного бюджету на  загальну суму  15 376 688,04 грн, а саме: Програма «Проведення місцевих виборів»- 99 999,4 грн; Програма «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради» - 7042319,96 грн; Програма « Заходи державної державної політики з питань дітей та їх соціального захисту» - 4000,00 грн; Програма « Заходи державної політики з питань сім’ї» - 31475,38 грн; Програма «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)- 98000,0  грн; Програма «Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці» - 24936,00 грн; Програма«Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» - 436568,16 грн; Програма «Інші заходи в галузі культури і мистецтва»- 22443,00 грн; Програма «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно – масових заходів серед населення регіону» - 14200,00 грн; Програма «Забезпечення діяльності водопровідно – каналізаційного господарства»- 31000,00 грн; Програма  "Організація благоустрою населених пунктів" – 1608 931,61 грн; Програма «Здійснення заходів із землеустрою»- 123700,00 грн; Програма"Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевих бюджетів»- 381091,42 грн; Програма «Членські внески асоціацій органів місцевого самоврядування» - 12748,00 грн; Програма «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»- 3747,00 грн; Програма «Заходи та роботи з територіальної оборони»- 27000,00 грн; Програма «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю»- 2691718,41 грн; Програма «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб»- 124953,74 грн; Програма «Інша діяльність у сфері державного управління»- 92464,18 грн; Програма «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню»- 899365,18 грн; Програма «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет»-345305,69 грн ; Програма  «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної допомоги)»- 889525,01 грн; Централізовані заходи з лікування онкологічних хворих»- 8215,80 грн Виконувались інші доручення керівництва. Успішно здані:  місячні звіти і квартальний звіт  за 2021 рік  та  річний звіт за 2020 рік. Робота Відділу правового забезпечення та з питань звернень громадян апарату Нововоронцовської селищної ради  за вказаний період була  спрямована на проведення правової експертизи проектів рішень, які вносяться на розгляд селищної ради, її виконавчого комітету, проектів розпоряджень селищного голови за наявності відповідних погоджень суб’єктами подання таких актів, іншими зацікавленими службами та їх посадовими особами. Так, протягом 8 місяців 2021 року роботу відділу можна поділити на  шість основних напрямків, зокрема: Правова оцінка та погодження локальних документів.           За 8 місяців 2021 року працівниками відділу перевірено на відповідність чинному законодавству України 172 проектів рішень виконавчого комітету,172 розпоряджень селищного голови та 258  проектів рішень сесії. Відділом підготовлено 21 проект рішень виконавчого комітету, 29 проєктів розпоряджень селищного голови та 8 проектів рішень сесій селищної ради. 2. Договірна робота. Всього відділом забезпечено та укладено 163 договора, з них: 134 - договори купівлі-продажу та виконання робіт чи надання послуг;        3- на право перевезення пасажирів автомобільним транспортом на   автобусних маршрутах загального користування; 5 - меморандуми про співпрацю; 8 - про передачу в господарське відання майна; 13-  про передачу в оперативне управління майна;           Вносились зміни до діючих контрактів з керівниками закладів, установ, організацій та комунальних підприємств. Окрім того, протягом 2021 року укладалася значна кількість додаткових угод до даних договорів. Велися переговори щодо зміни істотних умов договорів та додаткових угод. 3. Забезпечення представництва в судах. Важливим напрямком в роботі працівників відділу є представлення інтересів селищної ради, її виконавчого комітету та селищного голови в судових установах. Так, всього протягом 8 місяців 2021 року в судах різних інстанцій розглянуто 24 справи. Також проводиться робота щодо підготовки документів для подання до суду щодо відумерлої спадщини та безхазяйного майна.       4. Звернення громадян. За 8 місяців 2021 року зареєстровано та передано до розгляду 158 звернень громадян, які надійшли на адресу селищної ради, 37 звернень - через урядову «гарячу лінію», 23 запити на публічну інформацію. Вивчено питання та підготовлено відповідь на  11 запитів громадян на урядову «гарячу лінію», 4 запити на публічну інформацію.     Надано усні консультації з правових питань 65 громадянам за їх зверненням.       Підготовлено 86 листів на адресу громадян, установ, підприємств, організацій, в тому числі відповіді на 6 звернень громадян та 4 відповіді на запит на публічну інформацію. Надано юридичну консультацію та роз’яснення 74 громадянам, що зверталися до відділу (у сфері сімейних відносин, щодо прийняття спадщини, житлові, земельні питання, щодо права власності, діяльності судових органів та ін.). Щодня надаються консультації та роз’яснення працівникам апарату селищної ради, що стосуються сфери їх роботи.           5. Публічні закупівлі.           Начальником, юристом Відділу, який  є уповноваженою особою з питань публічних закупівель, складено та затверджено на початку 2021 року  річний план закупівель; здійснюється вибір процедури закупівлі; проводяться процедури закупівель; забезпечується рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечується складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечується оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону; надаються в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення; аналізується виконання договорів; здійснюються інші дії, передбачені Законом, посадовою інструкцією, трудовим договором (контрактом) або розпорядчим рішенням замовника.           За звітний період було опрацьовано та висвітлено 134 договора, з них: 117 без використання електронної системи закупівлі, 11 - спрощеної процедури, 4 – відкриті торги та 2 переговорні процедури. 6. Інші напрямки діяльності. З найбільш вагомих слід відзначити:           В 2021 році проводилася реорганізація сільських рад шляхом приєднання до Нововоронцовської селищної ради. Проведена процедура закриття сільських рад як юридичних осіб. Оформлялися передавальні акти між колишніми сільськими радами та селищною радою. Перереєстрація права власності об’єктів нерухомості з колишніх сільських рад на Нововоронцовську селищну раду. Прийняття від Бериславської районної ради  безоплатно у власність нерухомого майна та його перереєстрація. Здійснена перереєстрація точок приєднання електроенергії до Нововоронцовської селищної ради та виготовлення паспортів прив’язки.           Здійснювалась допомога комунальним установам, організаціям щодо укладення договорів постачання електричної енергії. Здійснювалися виїзди по обстеженню майна, територій, житлових умов та ін. За дорученням селищного голови працівники відділу розглядали, аналізували та готували відповідь по значній кількості звернень фізичних та юридичних осіб, запитів прокуратури, ухвали суду, відповідні документи інших правоохоронних і контролюючих органів. Підготовлено матеріали 86 звернень на розгляд комісії з питань надання матеріальної допомоги. Підготовлено 67 характеристик на мешканців селища згідно запитів та звернень. Відділом з питань земельних відносин та агропромислового розвитку апарату Нововоронцовської селищної ради протягом 9 місяців 2021 року розглянуто 720 заяв та клопотань від фізичних та юридичних осіб, за результатами яких підготовлено та прийнято 115 рішень. Прийнято і зареєстровано 239 земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність територіальної громади Нововоронцовської селищної ради, площа яких складає – 1469,5996 га. Завдяки злагодженій та оперативній роботі спеціалістів відділу, затверджено Проєкт землеустрою щодо зміни меж населеного пункту смт. Нововоронцовка, площею 686,50 га., відповідно до якого межі населеного пункту внесені та відображені в даних Державного земельного кадастру. Затверджено технічні документації з нормативної грошової оцінки земель смт. Нововоронцовка та с.Осокорівка, які вступають в дію з 2022 року. Проведено інвентаризацію 187 земельних ділянок (полезахисні лісосмуги та польові дороги), загальною площею 98,0628 га. З метою залучення коштів до бюджету територіальної громади затверджено Перелік вільних земельних ділянок комунальної власності, права на які виставляються на земельні торги у формі аукціону,  до якого включено 9 земельних ділянок сільськогосподарського і несільськогосподарського призначення. На земельних торгах продано 2 земельні ділянки несільськогосподарського призначення, а саме: с.Осокорівка вул.Свободи, 17, смт. Нововоронцовка вул. Суворова, 50а, сума надходжень до бюджету громади склала 76943,00 грн. За звітній період прийнято 115 рішень по земельним питанням, проведено 2 земельні аукціони з продажу права оренди земельних ділянок, проведено інвентаризацію та зареєстровано права власності під об’єктами комунальної власності (будівлі насосних станцій та нежитлових приміщень). Внесено зміни до 11 договорів оренди, в частині збільшення розміру орендної плати, що дало змогу залучити до бюджету додаткові кошти у розмірі 315 тисяч грн. Рішеннями сесій 60 громадянам надані дозволи на розробку проєктів землеустрою та технічних документацій щодо відведення у власність земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд. Учасникам бойових дій (АТО) надано 10 дозволів на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства. Підготовлено 140 проєктів землеустрою та технічних документацій щодо передачі у власність земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд. Перевірено та підписано 1328 документацій із землеустрою. За 2021 рік укладено 18 договорів оренди на земельні ділянки комунальної власності з громадянами та юридичними особами.    Опрацьовано 10535 податкових повідомлень щодо визначення податкових зобов’язань по платі за землю з фізичних осіб.    Відділом надано 186 відповідей на заяви громадян та підприємств, 620 відповідей на контролі, видано 360 довідок про наявність чи відсутність земельних ділянок, про нарахування земельного податку, про відсутність забудови та ін.,  70 графічних матеріалів (викопіювань). З метою забезпечення повноти відомостей та своєчасного нарахування плати за землю на 2021 рік, спеціалістами відділу проведено звірку з Державною податковою інспекцією про наявність у власників і користувачів земельних ділянок та зміни, що відбулися протягом року. Опрацьовано та проаналізовано інформацію щодо невитребуваних паїв та проведено роботу щодо підвищення орендної плати за їх використання. Зведено звіт про сплату орендної плати на території селищної територіальної громади за  перше півріччя 2021 року. Переглядаються розрахунки щодо підвищення орендної плати по всій території громади. Поштою надіслано 23 листа з повідомленням про порушення земельного законодавства в частині оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Проводиться спільна робота з Головним управлінням Держгеокадастру в Херсонській області по виявленню порушень земельного законодавства та нецільового використання земель. Оформляються земельні ділянки під об’єктами комунальної власності. Проводиться робота з боржниками по сплаті земельного податку та орендної плати. Проводиться збір документів для отримання дотації згідно Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції. Станом на 20.09.2021 прийнято та опрацьовано 30 заяв від бджолярів.  За заявами громадян здійснено виїзди та обстежено посіви сільськогосподарських культур постраждалих від стихійного лиха загальною площею 275, 0 га. Здійснено 5 виїздів з робочою групою по наповненню бюджету по виявленню неплатників податків. Спеціалістами відділу постійно проводиться консультаційно-роз’яснювальна робота з громадянами щодо питань застосування норм чинного земельного законодавства. Здійснюється контроль за використанням та охороною земель комунальної форми власності, додержання землевласниками та землекористувачами земельного та екологічного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення та умов надання. Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності та інвестиційного розвитку апарату селищної ради (далі – Відділ) є структурним підрозділом апарату Нововоронцовської селищної ради, до завдань якого належить участь у реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інвестиційного розвитку на території громади. Відділом на 100 % забезпечено потребу жителів громади, інвесторів та інших суб’єктів господарювання адміністративними послугами містобудівного характеру. З початку року: - проведено розгляд заяв на відведення земельних ділянок з можливістю передачі їх у приватну власність чи оренду; - опрацьовано документи, підготовлено та видано забудовникам 3 будівельних паспорти на будівництво індивідуальних житлових будинків та господарських споруд; - розроблено та надано містобудівні умови і обмеження забудови земельних ділянок на 2 об’єкти;   - підготовлено 17 проєктів рішень виконкому, 16  проєктів рішень сесії  селищної ради. За звітний період 2021 року до Відділу надійшло 297 контрольних документів. Виконано 499 завдань. Надійшло 35 звернень громадян, 8 – інформаційних запитів та 14 звернень установ, організацій та підприємств. За цей період мешканці найчастіше зверталися з питань щодо забудови присадибних ділянок, використання прибудинкових територій, якості послуг та незадовільного централізованого водопостачання тощо. На звернення громадян у визначені терміни надавалися аргументовані відповіді, вживалися заходи, в окремих випадках, створювалися комісії та проводилися обстеження, за результатами складалися акти, протоколи. Підготовлено 37 листів, інформацій та відповідей громадянам, установам, організаціям, відділам районної державної адміністрації, управлінням обласної державної адміністрації. Відділом постійно ведеться робота з оновлення інформації, пов’язаної з роботою структурного підрозділу на офіційному сайті громади. Регулярно надаються роз’яснення стосовно розроблення містобудівної документації, порядку проведення громадських слухань з врахуванням положень Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”. Однак проблемним питанням залишається недостатнє фінансування оновлення містобудівної документації на місцевому рівні. Відділом вносились пропозиції до плану соціально-економічного розвитку громади та забезпечено моніторинг виконання заходів та показників. Проводиться аналіз роботи 5 комунальних підприємств.   Забезпечено організацію заходів з благоустрою, щодо санітарної очистки населених пунктів.  Так, по селищу Нововоронцовка:  посипка пішохідних алей в період ожеледиці, прибирання сміття в селищі після зимового періоду, реставрація та фарбування  пам’ятників ,фарбування лавок та стендів, підготовка ( покіс, дискування та фарбування) пляжу до літнього сезону, ремонт дитячих майданчиків, підготовка стадіону «Колос» до спортивного сезону( встановлено решітки на вікна, ремонт та фарбування лавок, фарбування паркану, покіс та розмітка поля, покіс території), вирубка порослі паркової зони, щоденне прибирання території від мусора (центр, пляж, стадіон, парк, дитячі майданчики); всього проведено покіс трави – 48,745 га., вивіз мусору зі стихійних сміттєзвалищ – 15т.;   с. Хрещенівка: вирубка порослі паркової зони – 400 м2, вирубка порослі біля адмінбудівлі – 300 м2, вирубка порослі на кладовищях – 500 м2, покіс трави кладовища – 10 га., покіс трави паркова зона, дитячий ігровій майданчик, зона адмінбудівлі, автобусна зупинка – 15 га., вивіз сміття з паркової зони – 8 т., фарбування і приведення в належний стан дитячого ігрового майданчика, встановлення і фарбування постаменту для прапора, фарбування та приведення в належний стан адмінбудівель, встановлення столів і лавок в парковій зоні; с. Миролюбівка: упорядковані два кладовища сіл Миролюбівки, Трудолюбівки, проведено благоустрій села (покіс стадіона, парку, узбіччя вулиць, зупинки, територія адмін. будівлі,  пам’ятників, територія ФАПу с.Трудолюбівки) – 5.0га. Побілено дерева, та адмін. будівля, виконаний косметичний ремонт двох пам’ятників Загиблим воїнам, проведено випилювання аварійних дерев вздовж вулиць, вивезено мусора – 1,5т.; с. Любимівка: скошено трави площею 23,22 га., вивезено  сміття – 28 т., відремонтовано – 2 автобусні зупинки, стела при в’їзді в село, стіл на ринковій площі, пофарбовано дитячій ігровий майданчик, проведено ремонт містка біля школи по вулиці Таврійська; с. Осокорівка: покіс трави – 28 га., ремонт 2-х зупинок, ремонт та фарбування дитячих майданчиків, фарбування 12 урн для сміття, фарбування монументу жінки, згортання та вивіз сміття, ремонт 9-ти лавочок в парковій зоні. Рішенням другої сесії Нововоронцовської селищної ради восьмого скликання від 04 грудня 2020 року № 13 створено відділ із гуманітарних питань Нововоронцовської селищної ради як юридичну особу публічного права та затверджено Положення про нього.           Відділ із гуманітарних питань Новоронцовської селищної ради (далі – відділ) є виконавчим органом Нововоронцовської селищної ради, метою діяльності якого є забезпечення реалізації державної політики в сфері освіти, охорони  здоров’я, культури, молоді та спорту на території Нововоронцовської селищної територіальної громади.           Відділ є уповноваженим органом оперативного управління та головним розпорядником бюджетних коштів комунальних закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, культури, молоді та спорту в межах повноважень, визначених чинним законодавством України.           З метою забезпечення належної діяльності, ефективного планування організації роботи та вирішення питань, що належать до компетенції відділу, щомісяця проводяться розширені наради з керівниками закладів освіти, культури, охорони здоров’я щодо вирішення актуальних питань. Протягом 8 місяців 2021 року до відділу надійшло 809 документів, з них – 218 контрольних (27 % від загальної кількості). Слід зазначити, що у більшості контрольних документів збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування. Також, залишаються на контролі розпорядчі документи, видані за попередні роки. Таким чином, за звітний період детально опрацьовано та відповідно до встановлених термінів вчасно виконано 487 завдань. За січень-серпень 2021 року видано 98 наказів начальника відділу.  &nbs

Підписали петицію:

# Прізвище, ім'я, по батькові Дата
1 ******* Олександр Васильович 09.08.2021
2 *********** Олександр Миколайович 09.08.2021
3 ********* Юлія Віталіївна 09.08.2021
4 ******* Олена Миколаївна 09.08.2021
5 ******** Інна Миколаївна 09.08.2021
6 ****** Сніжана Олександрівна 09.08.2021
7 **** Тест Тест (особу не підтверджено) 09.08.2021
8 ********* Наталя Миколаївна 09.08.2021
9 *********** Альона Олегівна 09.08.2021
10 ********* Віктор Михайлович 09.08.2021
11 ********* Олександр Олегович 09.08.2021
12 ******* Олексій Кругляк 09.08.2021
13 ******** Юлія Олександрівна 09.08.2021
14 ****** Екатерина Ярославівна 09.08.2021
15 ***** Максим Олександрович 09.08.2021
16 ********** Альона Василівна 09.08.2021
17 *********** Галина Олександрівна 09.08.2021
18 ******* тамара николаевна 09.08.2021
19 ******** Сергій Вікторович 09.08.2021
20 ******* Максим Анатолійович 09.08.2021
21 ****** Марина Леонідівна 09.08.2021
22 ********** Аліна Геннадіївна 09.08.2021
23 ******* Олександр Анатолійович 09.08.2021
24 **** Аліна Георгіївна 09.08.2021
25 ******** Вікторія Олександрівна 09.08.2021
26 ********* Олена Віталіївна 09.08.2021
27 ****** Олексій Олексійович 09.08.2021
28 ******** Ольга Бирюкова 09.08.2021
29 ******* Іван Миколайович 09.08.2021
30 ****** Ольга Олегівна 09.08.2021
31 **** Віктор Степанович 09.08.2021
32 ****** Марина Вікторівна 09.08.2021
33 ***** Olga Oleksandrivna 09.08.2021
34 ******** Андрій Ігорович 09.08.2021
35 ****** Ірина Петрівна 09.08.2021
36 ******** Яна Олександрівна 09.08.2021
37 ******** Наталя Степанівна 09.08.2021
38 ******* Тетяна Григорівна 09.08.2021
39 ********** Маргарита Сергiiвна 09.08.2021
40 ****** Дмитро Валерійович 09.08.2021
41 ******* Дмитро Григорійович 09.08.2021
42 ****** Віталій Васильович 10.08.2021
43 ******* Руслана Валентинівна 10.08.2021
44 ****** Олександр Миколайович 10.08.2021
45 ******* Владислав Генадійович 10.08.2021
46 ****** Анна Миколаївна 10.08.2021
47 ****** Наталя Петрівна 10.08.2021
48 ******** Євген Вікторович 10.08.2021
49 ****** Григорій Маркелович 10.08.2021
50 ****** Тамара Сергіївна 10.08.2021
51 ***** Ольга Вікторівна 10.08.2021
52 ******* Назар Гуменюк 10.08.2021
53 ******** Павло Валентинович 10.08.2021
54 ******* Вікторія Віталіївна 10.08.2021
55 ****** Юлія Олександрівна 10.08.2021
56 ******* Анна Євгеніївна 10.08.2021
57 ******* Дмитро Сергійович 10.08.2021
58 ******* Альона Геннадіївна 10.08.2021
59 ******** Ігор Олександрович 10.08.2021
60 ******* Ірина Анатоліївна 10.08.2021
61 ****** Ольга Дмитрівна 11.08.2021
62 ******** Сергій Петрович 11.08.2021
63 ********** Анна Анатоліївна 11.08.2021
64 ******** Олена Вікторівна 11.08.2021
65 ****** Анна Вікторівна 11.08.2021
66 ******** Оксана Анатоліївна 11.08.2021
67 ******** Ірина Вікторівна 11.08.2021
68 ****** Марина Анатоліївна 11.08.2021
69 ********* Ірина Сергіївна 11.08.2021
70 ******* Галина Анатоліївна 11.08.2021
71 ******** Віктор Володимирович 11.08.2021
72 ******* Микола Олександрович 11.08.2021
73 ********* Сергій Сергійович 11.08.2021
74 ********** Альона Олександрівна 11.08.2021
75 ******** Олександр Дмитрович 11.08.2021
76 ********** Тетяна Володимирiвна 12.08.2021
77 ***** Наталія Григорівна 12.08.2021
78 **** Микола Семенович 12.08.2021
79 ******* Тетяна Миколаївна 12.08.2021
80 ********* Ооександра Олександрівна 12.08.2021
81 ****** Яна Олександрівна 12.08.2021
82 ***** Алла Олександрівна 13.08.2021
83 ******** Віктор Станіславович 13.08.2021
84 ******* Дмитрий Григорьевич 13.08.2021
85 ******* Тимофей Николаевич 13.08.2021
86 ******* Ольга Олександрівна 13.08.2021
87 ********** Анна Олександрівна 13.08.2021
88 ****** Вадим Леонідлвич 13.08.2021
89 ******** Алла Василівна 13.08.2021
90 ********* Інна Павлівна 14.08.2021
91 ***** Юлія Вікторівна 15.08.2021
92 *********** Микола Іванович 16.08.2021
93 ********* Єлизавета Валеріївна 16.08.2021
94 ********* Олена Вікторівна 16.08.2021
95 ******* Иван Сергеевич 16.08.2021
96 ******* Єлизавета Юріївна 16.08.2021
97 *********** Людмила Олександрівна 16.08.2021
98 ***** Валентина Семенівна 18.08.2021
99 *********** Василь Павлович 20.08.2021
100 ********** Вячеслав Владиславович 20.08.2021
101 ********* Анна Александровна 25.08.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь